Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Για λαμπερά χείλη .

Για λαμπερά φρουτένια χείλη
Αν σας αρέσει η γυαλάδα του lip gloss, αλλά φοβάστε πως κάθε φορά που το φοράτε καταπίνετε δεκάδες τοξικές ουσίες, τότε δοκιμάστε τη σπιτική συνταγή που ακολουθεί:

{υλικά που θα χρειαστείτε}

1 κουτ. σούπας αμυγδαλέλαιο
1κουτ. σούπας γιαούρτι
1 κουτ. γλυκού μέλι
1 κουτ. γλ. βαζελίνη (προαιρετικά για γυαλάδα)
10 φρέσκα cranberries

{οδηγίες παρασκευής}

Βάλτε όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι σε μπεν μαρί.
Ανακατεύετε το μίγμα, καθώς ζεσταίνεται, μέχρι να αρχίσει να βράζει
Ανακατέψτε με πιρούνι για να λιώσουν τα cranberries και να ανακατευτούν καλά τα υλικά 
Αποσύρετε από τη φωτιά και αφήστε το να κρυώσει για 5 λεπτά
Περάστε το μίγμα από σίτα για να απομακρύνετε τα υπολείμματα από τα cranberries και βάλτε το σε βαζάκι
Αφήστε το μίγμα να κρυώσει.

πηγή: livingreen

1 σχόλιο:

  1. Βιόλα μου, κρίνε μου, ανθέ ζουμπούλι, γιασεμί μου σκέψη μου, φως μου αναπνοή και αίμα στο κορμί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή