Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

ΣΟΦΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ


Ο ανθρωπος στα νιάτα του κάνει τις αμαρτίες, κι αμα γερνά τροζένεται και πιάνει τσ' εκκλησίες


Κακό είναι συναπάντημα, να δεις παπά μπροστά σου, μα πιό κακό είναι το πρωί, να δεις την πεθερά σου.


Δουλειά δεν είχε ο διάολος και πήρε μια γυναίκα και από τα δυό του κέρατα του βγήκαν άλλα δέκα


Ευχαριστώ το Θεό απου 'καμε τα νιατα μα 'καμε και τα γεραθια ...και τα 'καμε σαλατα


Οποιος ειναι καλοφαγος, και γρηγορο πιρουνι. Αμα δεν κανει διαιτα, γινεται σαν γουρουνι.


Οταν ο Θιος εμοίραζε ταλέντα και ευτυχία μου φαίνεται πως είλειπα ή φόραγα μανδύα


Στο κόσμο τρία πραγματα δε κανουν σ'ένα σπιτι δυό κούνελοι, δυό πετινοί και πεθερά με νύφη


Την πεθερα μου οψες αργα στον υπνο μου την ειδα και θαρουνα πως παλευα με την λερναια υδρα.


Άλλος τη θέλει όμορφη… Άλλος τη θέλει να ‘χει…Κι άλλος κλείνει τα μάτια του και παίρνει όποια λάχει…

4 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΛΟ Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ!! Ελπίζω να εκφράζουν μερικές από αυτές τους κρυφούς πόνους και παράπονα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τον Παπα και τον γιατρο παρεα εγω δεν κανω ο ενας θελει να, πονω και ο αλος να πεθανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τον Παπα και τον γιατρο παρεα εγω δεν κανω ο ενας θελει να, πονω και ο αλος να πεθανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή